طراحی سایت اصفهان بازرگانی

commercial

اگر به گذشته نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که فینیقیان با ساخت کشتی توانستند از مرز های آبی عبور کرده و به سرزمین های دور دسترسی پیدا کنند. با این تکنولوژی در 2000 سال پیش از میلاد مسیح ، محدودیت ها و مرز های جغرافیایی در تجارت بین المللی شکسته شد و تاجران توانستند با سرزمین های دیگر تجارت داشته باشند .از زمان فینیقی ها تا به امروز روش های مختلفی برای توسعه تجارت پدید آمده که یکی از کارآمد ترین و بهترین روش های بازرگانی و تجارت ، خرید اینترنتی در دنیای مجازی است.

تجارت الکترونیک ، در بستر اینترنت به صورت فروش کالا و ارایه خدمات صورت میگیرد.از دیگر کاربرد های تجارت الکترونیک در دنیای مجازی می توان به فعالیت های تجاری مانند خریداری، صورت برداری و تهیه گزارش از کالا ها ، مدیریت و تولید ، تهیه و توزیع ، ارایه خدمات  و یا خدمات پس از فروش اشاره نمود.

تجارت الکترونیک با اینکه عمر کوتاهی دارد، اما در آینده نزدیک، با سرعت در سطح جهان گسترش می یابد. طبق آمار موسسات معتبر اقتصادی ضریب نفوذ اینترنت در جامعه ایرانی  60 درصد از مردم را پوشش می دهد و این امار رشد خواهد کردکه نشان دهنده شتاب دار بودن حرکت آن است.

یک خرید لذت بخش را ارمغان بیاورید

حال با توضیحاتی که بیان شد، برای کسانی که در عرصه تجارت و بازرگانی فعالیت دارند کاملا روشن است که داشتن یک سایت بازرگانی در قالب معرفی شکت بازرگانی برای مطرح کردن کالا و خدمات از چه اهمیتی برخوردار است. سایتی که کاربر می تواند دسته بندی کالا ها را مشاهده و دربین آن ها جستجو انجام دهد، درست مانند قفسه ها و ویترین یک فروشگاه ، پس از انتخاب ، تصاویر و کاتالوگ های آن را مطالعه ، فیلم معرفی و نقد کالای مورد نظر را تماشا کند. از نظرات کاربرانی که  کالای مورد نظر را خریداری کرده اند، استفاده کند. و در اخر پس از انتخاب و پرداخت، کالا را از طریق پست دریافت کند.

بازرگانان  و فعالان عرصه تجارت ، با داشتن مشتریان قدیمی و حضوری ، نباید از خریداران مجازی غافل شوند. طراحی سایت اصفهان  با ظرفیت سازی و با رفع موانع تجارت ، خریدی لذت بخش و آسان  امکان پذیر می سازد.

امکانات وب  سایت بازرگانی

  • طراحی سایت اصفهان اخبار و مقالات
  • طراحی سایت اصفهان محصولات وارداتی و صادراتی
  • طراحی سایت اصفهان  مقایسه محصولات و معرفی محصولات وارداتی و صادراتی همراه با تصاویر و ویدیو
  • طراحی سایت اصفهان اطلاعات گمرکی و قوانین
  • طراحی سایت اصفهان استعلام قیمت
  • طراحی سایت اصفهان معرفی خدمات و مشتریان، نمایندگان فروش، تماس با ما

مدیریت آسان سایت بازرگانی

تیم طراحی سایت اصفهان، با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های طراحی ،رابط کاربری آسان را در اختیار بازرگانان عزیز قرار می دهد تا به راحتی ، در هر شرایطی و هر دستگاهی ازجمله کامپیوترشخصی، لپتاپ، تبلت یا گوشی هوشمند  محصولات خود را مدیریت کنند، نظرات کاربران را مشاهده و مدیریت کنند.

در قسمت اخبار و مقالات ، می توانید  تجربیات بازرگانی و تجارت خود را با مشتریان  در میان بگذارید، از اطلاعات گمرکی و قوانین جدید که کشورهای مختلف تصویب می کنند ، صحبت کنید. از مقالات علمی مرتبط با کسب و کار تجاری خود در سایت خود استفاده کنید. با این کار هم مشتریان خود را از کار خود با خبر کرده اید  و نیز، کاربرانی که در موتور جستجو درمورد موضوعات بازرگانی و مقالات و قوانین آن جستجو کرده اند ، به سایت شما راهنمایی خواهند شد ، که این امر بر میزان بازدید و بالتبع  تعداد مشتریان شما می افزاید.

چند زبانه بودن سایت بازرگانی

تجارت الکترونیک  همانند کشتی فینیقی ها از مرز های جغرافیای عبور کرده و کشور های جهان را فتح می کند. حال تصور کنید  شما بعنوان یک بازرگان، فروشگاه آنلاین صنایع دستی دارید ، یک مشتری از کشور انگلیس  در اینترنت عبارت ” Handicrafts” یعنی “صنایع دستی” را جستجو می کند، اگر سایت شما چند زبانه باشد، این مشتری به سایت شما هدایت خواهد شد. پس اگر تجارت شما از مرز های کشور عبور میکند ، حتما به فکر چند زبانه بودن آن باشید.

مقایسه محصولات

مشتریان سایت  شما پس از جستجو بین دسته بندی ها و کالاهای صادراتی و  وارداتی ، می توانند محصول مورد نظر را انتخاب کرده و جزئیات محصول، توضیحات، تصاویر ، کاتالوگ و نظرات کاربران درمورد محصول را مشاهده کند. در قسمت مقایسه محصولات ، با بررسی و تحلیل تولیدات کارخانه های مختلف را از تمام جوانب ، خریدی مطمئن را به مشتریان هدیه می دهد.

محصولات منتخب و پرفروش

در این بخش از طراحی سایت، کالاهایی که فروش بیشتری داشته  و از سوی کاربران و مشتریان فروشگاه رای اعتماد گرفته است، نمایش داده می شود.

پیشنهاد استثنایی و قرعه کشی

در این بخش از سایت بازرگانی، امکان پیشنهاد محصولات استثنایی با فروش محدود و زمان دار وجود دارد. همچنین برای جذب و ترغیب مشتریان  محترم ، قرعه کشی های آنلاین ماهانه که نتایج آن نیز بصورت آنلاین به اطلاع عموم می رسد ، در نظر گرفته شده است.

گالری تصاویر برای سایت بازرگانی

همانطور که می دانید تصاویر و جلوه های بصری در طراحی سایت شما در چند ثانیه اول ورود مشتری به فروشگاه ، بیشترین تاثیر را در جذب مشتری ایفا می کند . طراحی سایت اصفهان برای شما بازرگانان محترم این امکان را در فروشگاه قرار داده است تا بتوانید تصاویر محصولات خود را در گالری تصاویر با جلوه های بصری مناسب به نمایش بگذارید.

قالب ریسپانسیو

تیم طراحی سایت اصفهان ، با طراحی قالب ریسپانسیو و واکنش گرا، این امکان را در اختیار بازرگانان  و مشتریان محترم سایت که با هر دستگاه یا گجتی به سایت وصل شده و در آن به جستجو ، مشاهده و خرید بپردازند.

امنیت

چالش برانگیز ترین مسئله که در داد و ستد آنلاین باید به آن توجه شود، امنیت است. تیم طراحی سایت اصفهان بستری امن برای تجارت الکترونیک شما فراهم می کند.

معرفی خدمات، مشتریان و نمایندگان فروش بازرگانی

امروزه معرفی کسب وکار و مشتریان خود، در فضای مجازی  می تواند بستری  مناسب برای  اعتماد سازی ایجاد کند. با این کار شما می توانید تمام موفقیت ها و افتخارات خود  را به مشتریان خود نشان دهید.

همچنین معرفی نمایندگان فروش در سراسر کشور می تواند راهنمای خوبی برای مشتریان باشد تا بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

مشتریان سایت شما، با استفاده از فرم تماس با مدیریت سایت می توانند،با شما ارتباط برقرار کرده، انتقادات ،پیشنهادات و نظرات خود را بیان کنند. همچنین طراحی سایت اصفهان امکانی برای سفارش ترانزیت برای مشتریان قرار داده است که این امر به سهولت کارها کمک کرده و باعث رضایت مشتریان می شود.

 

نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.