طراحی سایت اصفهان آژانس مسافرتی

آژانس مسافرتی

صنعت گردشگری این روزها بسیار در کشور مورد توجه  قرار گرفته  است.آنچه می تواند شما را در جذب مشتریان موفق سازد،بهره مندی  از سایت پویا،واکنش گرا و بر مبنای نیازها و اهدافتان است.ما به این منظور برای شما پیشنهاد موثری خواهیم داشت که موجب تحول و توسعه کسب و کارتان می شود.

صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است به خصوص بعد از توافق هسته ای. بر اساس گزارش سازمان جهانی جهانگردی، ایران رتبه دهم جاذبه‌ های باستانی و تاریخی و رتبه‌ پنجم جاذبه‌های طبیعی را در جهان دارا است و یکی از امن ‌ترین کشورهای منطقه و جهان از لحاظ امنیت برای گردشگران خارجی است. در سال ۲۰۰۶، در حدود ۷۵۰ هزار گردشگر خارجی از ایران بازدید کرده‌اند و این در حالی است که در این سال ۸۴۲ میلیون جهانگرد در دنیا سفر کرده‌اند.

شما می توانید همه خدمات آژانس مسافرتی خود مانند رزرو تور، رزرو بلیط، رزرو هتل، درخواست ویزا و ….  را در 24 ساعت شبانه روز در اختیار مشتریان قراردهید و در مواور جستجوی گوگل به واسطه سئوی خوب سیستم دیده شوید.

امروزه عوامل مختلفی مانند ترافیک ،مشغله کاری و….باعث می شود که بسیاری ازخریدها و خدمات در بستر اینترنت انجام می شوند  پس چه بهتر است که شما یک سایت مناسب برای آژانس مسافرتی خود داشته باشید.

در ابتدا میتوانید در وب سایت خود تمامی تورها و پکیج های مسافرتی خود را که در حال حاضر به مشتریانتان ارائه می نمایید به علاوه تورهای ویژه که شامل تخفیف شده اند را معرفی نمایید تا آنها با خواندن دقیق اطلاعات مربوط به آن و دیدن تصاویر وابسته به تور مسافرتی بتوانند از تمامی جزئیات مربوط به آن اطلاع حاصل نمایند.

در نهایت زمانی که کاربران از یک تور خوششان آمد و آن را انتخاب نمودند در وب سایت و به صورت آنلاین پکیج مسافرتی خود را سفارش داده و مبلغ آن را به صورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت می نمایند یا حتی پیش خرید کنند. این کار باعث خواهد شد تا کاربران و بازدید کنندگان وب سایت شما که از خرید از سایت شما خاطره  خوبی را دارند در نهایت شما را به دیگر دوستان و آشنایانشان معرفی نمایند. همچنین در این حالت میتوانید بسیاری از مدارک را به صورت آنلاین دریافت نمایید تا کاربران به زحمت چندانی نیافتند (برای مثال پاسپورت). البته در پنل کاربری آنها میتوان سرویس های بسیار بیشتری را هم فراهم نمود که حتما در زمان عقد قرارداد در رابطه با آنها به تفضیل صحبت خواهیم نمود.

با این کار شما میتوانید حتی اقدام به عضو گیری هم نمایید و یک بانک اطلاعاتی و تماس منحصر به فرد خود را داشته باشید. در نهایت با ارسال ایمیل و اس ام اس های تبلیغاتی دوره ای آنها را از جدید ترین تورها و تخفیف ها آگاه خواهید نمود.
به فکر بازدید کنندگان زیاد خود هم باشید. از همین الان خود را برای گرفتن آگهی و بنرهای تبلیغاتی آماده نمایید تا از این راه منبع درآمدی خوبی هم داشته باشید.  مطمئن باشید بسیاری از کسب و کارهایی که به نوعی در رابطه با صنعت تفریحی و مسافرتی هستند منتظر هستند تا در وب سایت شما آگهی بدهند تا در فضای مجازی بهتر و موثرتر دیده شوند. بنابراین شما هم میتوانید با گرفتن آبونماه و گذاشتن تبلیغات آنها در وب سایت خود به آنها کمک بسیار خوبی را نمایید.

البته به یاد داشته باشید در وب سایت اطلاعات کاملی را هم به کاربران ارائه داد که بازدید سایت شما افزایش پیدا کند. چررا که آنها در رابطه با اطلاعاتی که در اختیارشان قرار میدهید به وب سایت و سازمان شما وفادار خواهند بود. اطلاعاتی مانند توضیح هتل ها و دسته بندی آنها برای اینکه کاربران راحتتر بتوانند تصمیم خود را برای انتخاب یک تور مسافرتی بنمایند.  حتی در نظر داریم تا در طراحی وب سایت شما سیستم جستجو پیشرفته هم قرار دهیم تا افراد آنلاین در وب سایت آژانس مسافرتی شما راحتتر بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا نمایند.
ایجاد اخبار و مقالات در ای زمینه هم میتواند یکی از سرویس های بسایر عالی در وب سایت آژانس مسافرتی شما محسوب گردد. وجود اخبار و مطالب زیاد در وب سایت باعث بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل خواهند شد. هر چقدر رتبه  وب سایت افزایش پیدا نماید ورودی به وب سایت هم بیشتر خواهد شد و در نتیجه مشتریان شما هم افزایش پیدا خواهد نمود.

معمولا در یک طراحی وب سایت مسافرتی و گردشگری میتواند چنین خدمات وسرویس هایی را ارائه نمود که عبارتد از:

  1. طراحی سایت عضو گیری و مدیریت کاربران
  2. طراحی سایت معرفی آژانس های مسافرتی دیگر و همکاران
  3. طراحی سایت طبقه بندی تور بر اساس داخلی – خارجی – استان و …
  4. طراحی سایت معرفی تورهای مسافرتی
  5. طراحی سایت  طبقه بندی هتل ها
  6. رزرو آنلاین تورهای مسافرتی
  7. طراحی سایت  معرفی جاذبه های گردشگری کشورها و شهرها
  8. دسته بندی تورها بر اساس مقصد و مبدا
  9. طراحی سایت  بخش آخرین اخبار و اطلاعات روز از شرایط تورها و قیمت ها
  10. طراحی سایت بخش اطلاعات هتل ها
  11. طراحی سایت بخش  رزرو آنلاین و خرید اینترنتی بلیط یا سفارش اینترنتی
  12. امکان مدیریت آسان صفحات
  13. امکان مدیریت آسان تورها
  14. امکان ارسال خبرنامه برای مشتریان خود

برخی از نمونه کارها طراحی سایت آژانس مسافرتی

بنابراین فرصت از دست رفته برای نداشتن یک وب سایت عالی را جبران نمایید یا اگر سایت شما مناسب و کاربردی نیست از طریق صفحه پیش فاکتور مراحل اولیه و مقدماتی برای را آغاز نمایید. تیم تخصصی آذین وب این تعهد را به شما مشتری گرامی میدهد تا با بالاترین کیفیت و به کارگیری از جدیدترین تکنولوژیها طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری شما را طراحی نماید.

نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.