معماری مطالب وب سایت

طراحی سایت و معماری سابتمعماری مطالب وب سایت یکی از مهمترین قسمتهای طراحی وب سایت قبل از طراحی گرافیک سایت است ، که از دید بسیاری مخفی مانده و اهمیت چندانی به آن نمی دهند .
در این فرایند طراحان و متخصصان ما بعد از گرفتن اطلاعات شما و مطالعه کامل آن و مشاهده سایتهای رقبای کاری شما و استفاده از مهندسی معکوس , خود را به جای مخاطبین شما خواهند گذاشت و مسیرهای خاصی برای ایشان جهت هدایت به مطالب مورد نظر سازمان خواهند ساخت.

این معماری به نحوی انجام می گردد که بازدید کننده همیشه مشتاق به بازدید بیشتر صفحات و مطالب ترغیب گردد.
این شیوه هم بر مخاطب تاثیر گذار بوده و هم برای موتورهای جستجو آیتمی ارزشمند به حساب می آید. با این کار حتی المقدور کاری می کنیم که مخاطبین دقایق بیشتری را صرف وب سایت شما نمایند.

طراحی وب سایت به صورتی که حرکت در آن توسط کاربران ساده و راحت باشد نیز باعث افزایش شانس دریافت رنکینگ بالا در موتور جستجو خواهد شد. هر صفحه باید به گونه ای طراحی شده باشد که به راحتی به صفحهء اصلی و یا صفحات محبوب یا دسته بندی ها بازگردد. همچنین صفحات اصلی و مجبوب باید در یک منوی استاندارد قابل دسترس باشد.

عناوین صفحات نیز باید منحصر به فرد, کوتاه و قابل خواندن باشد. برخی از کسب و کارهای اینترنتی نام تجاری کامل خود را در تمامی عناوین صفحات به کار می برند اما این کار یک سیاست غیر ضروری و غیر عقلانی می باشد. همانند محتوای وب سایت, موتورهای جستجو عناوین و توضیحات منحصر به فرد را دوست دارند.

نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.