ارسال ایمیل به کاربران سایت وردپرس پس از انتشار مطلب بدون افزونه

روش های مختلفی وجود دارد که پس از انتشار یک مطلب در وردپرس به کاربران سایت اجازه می دهد، از محتوای جدید سایت با خبر شوند، و بدین ترتیب برای خواندن آن مطلب به سایت شما مراجعه کرده و در نهایت بازدید سایت خود را افزایش می دهید. در این نوشته به ارسال ایمیل به کاربران سایت وردپرس پس از انتشار مطلب بدون افزونه اشاره خواهیم کرد. این بدان جهت است که برای ارسال ایمیل افزونه های بسیاری وجود دارد، ولی شاید با این هک وردپرس، برای شما نصب افزونه دیگر نیازی نباشد.

راه ها گوناگونی برای افزایش بازدید سایت و محبوب کردن آن وجود دارد که یکی از آن روش ها اطلاع رسانی در مورد نوشته جدید در سایت است. خیلی از افراد زمانی که به یک سایت با محتوای جالب برخورد می کنند، به طوری که برای آنها آن سایت جذاب تلقی شود، به دنبال یک راه برای گرفتن یک اشتراک از اطلاع رسانی مطالب جدید سایت می گردند. پس زمانی که یک کاربر در سایت وردپرسی شما عضو می شود، حتماً یک جذبه ای از سایت شما مشاهده کرده است. پس در این شرایط ارسال ایمیل برای اطلاع رسانی مطلب جدید ایدۀ خوبی است.

همانطور که می دانید، وردپرس برای هر کاری یک راه حل پیشنهاد می دهد که  معمولاً با نصب یک افزونه امکان پذیر است. ولی در خیلی از مواقع با هک های وردپرس همان کار با همان کیفیت قابل انجام است. در این مبحث به شما کدی را معرفی می کنیم که با قرار دادن آن در پرونده Function.php قالب سایت خود، پس از ارسال هر مطلب یک ایمیل به کاربران سایت شما ارسال می کند و آنها را از رخداد جدید سایت شما مطلع می کند.

function send_email_users($post_ID)  {
    global $wpdb;
    $usersarray = $wpdb->get_results("SELECT user_email FROM $wpdb->users;");
    $users = implode(",", $usersarray);
    mail($users, "نوشته جدید منتشر شد", 'یک مقاله جدید در سایت http://webnology.ir برای شما کاربر عزیز این سایت منتشر شده است. برای خواندن آن به سایت مراجعه نمایید.');
    return $post_ID;
}
add_action('publish_post', 'send_email_users');
نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.