چهار نکته برای بهبود وب سایت شما

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) سه کلمه است که می تواند باعث بهبود یا خراب کردن وب سایت شما شود. اگر شما تاکنون به آن توجه نکرده اید، وقت آن است که یادگیری را شروع کنید.

SEO در واقع فرآیند بهتر دیده شدن وب سایت شما در موتورهای جستجو می باشد. وب سایت خود را در گوگل ببینید. آیا در بالای صفحه ظاهر می شود؟ در صفحه اول؟ صفحه دوم؟ هرجا؟ هر چه وب سایت شما زودتر در فهرست قرار گیرد (یا رتبه بندی بالاتری دشته باشد)، شانس بالاتری دارید که کسی برای پیدا کردن آنچه که به دنبال آن است بر روی آن کلیک کند.

برخی راه های اساسی برای شما وجود دارد که می توانید رتبه بندی موتور جستجو را افزایش دهید، و سایت خود را زمانی که مردم در حال جستجو هستند، برجسته تر سازید. هیچ کس واقعا “بهترین”  راه یا راه “درست”  برای افزایش دیده شدن در موتورهای جستجو را نمی داند، اما برخی استراتژی های SEO برای پیاده سازی وجود دارد که شما می توانید از آنها کمک بگیرید.

من در این مقاله سه نکته مهم را عنوان می کنم که فکر می کنم برای بسیاری از شما مفید باشد. این استراتژی ها رایگان هستند، پس چرا نگاهی به آنها نمی اندازید؟ مطمئنا آنها به صرف زمانی برای اجرا شدن نیاز دارند، اما اگر باعث شوند که سایت شما ترافیک بیشتر و خرید و فروش بیشتری داشته باشد، چرا آنها را از دست بدهید؟

قوانین وردپرس

wordpress.jpg

هر متخصص در بهینه سازی موتورهای جستجو در کسب و کارهای کوچک به شما می گوید که وردپرس سکوی پرتاب در راه اندازی وب سایت شما می باشد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و ابزار وبلاگ نویسی است. برنامه نویسی آن همیشه در حال تغییر و به روز است، که این باعث شده تا مورد علاقه موتور جستجوی وب باشد. اگر شما در حال ایجاد یک سایت جدید و یا وبلاگ هستید، پس وردپرس را امتحان کنید.

اگر شما از قبل یک سایت داشته اید که از یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کردید، سعی کنید آن را به وردپرس تغییر دهید. جوملا، دیگر سیستم مدیریت محتوای رایگان نیز می تواند انتخاب خوبی باشد. اما اگر شما می خواهید یک وبلاگ ایجاد کنید، وردپرس برای شما بهترین گزینه است.

یک URL با کلمه کلیدی مورد نظر خود خریداری کنید

https

اگر شما یک شرکت مبارزه با آفات در گرجستان دارید، سایتی با نام  georgiapestcontrol.com برای شروع مناسب به نظر نمی رسد؟

URL شما مکانی برای خلاق بودن نیست مگر اینکه شما بودجه بازاریابی بزرگی داشته باشید. حدس من این است که بسیاری از فریلنسرها بودجه محدودی دارند. جستجو کنید که آیا نام شما به عنوان URL برای خرید در دسترس است یا خیر. خرید URL نسبتا ارزان است و سایت های بسیاری وجود دارند که شما می توانید از آنها خرید کنید.

نوشتن وبلاگ به صورت پیوسته

 

پر کردن وب سایت با حجم بالایی از مطالب، تضمین می کند که گوگل بارها و بارها به سایت شما خواهد آمد. این کمک خواهد کرد که هر صفحه از سایت شما در گوگل ذخیره شود، به طوری که می توان آن را آنلاین یافت.
وب نوشتها بهترین دوست فریلنسرها هستند. موتورهای جستجو مانند گوگل، عاشق محتوا هستند. هرچه شما محتوای جدیدی ایجاد کنید، بهتر خواهد بود. هر بار که چیزی جدیدی در وبلاگ خود می نویسید، موتورهای جستجوی وب هر روز آن را پیدا می کنند. هرچه مطالب جدیدتری ایجاد کنید، موتور جستجو تغییرات بیشتری را پیدا می کند و در واقع رتبه بالاتری را در موتور های جستجو کسب می کنید.

استفاده از کلمات کلیدی گوگل را یاد بگیرید

 

من فکر می کنم این نکته بسیار بسیار مهم است. هنگامی که شما تمام این مطالب عالی را برای وبلاگ خود ایجاد کردید، شما می بایست به کلمات مورد نظری که استفاده می کنید، توجه کنید. لیستی از کلمات کلیدی که مربوط به نام تجاری و کسب و کار شما است تهیه کنید، و در ابزار کلمه کلیدی در گوگل Adwords آنها را ببینید. در واقع شما باید کلمات کلیدی محبوبی را پیدا کنید که سایت های دیگر از آنها زیاد استفاده نکرده باشند.

کمی تحقیق در مورد کلماتی که شما باید در سایت خود و در پست های وبلاگ خود استفاده کنید، می تواند تغییراتی ایجاد کند. لیستی از کلمات کلیدی که در گوگل Adwords پیدا کرده اید تهیه کنید و بارها و بارها از آنها استفاده کنید.

کمی تحقیق می تواند در رتبه بندی موتور جستجوی شما تغییراتی ایجاد کند و تنها هزینه ای که دارد صرف مقداری از زمان شما می باشد. این سرمایه گذاری ارزشش را دارد.

نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.