طراحی سایت اصفهان وب سایت هنری

هنر نزد ایرانیان است و بس ندارند شیر ژیان را بکس

ایران با 1648000 کیلومتر مربع مساحت، هنرمندان شایسته ای از هنر معماری ، نقاشی، بافندگی، سفالگری تا موسیقی و خوشنویسی درخود پرورانده است. هنر کهن ایرانی درسراسر جهان زبان زد است و این هنرمند ایرانی خوش ذوق است که با این هنر، پیام هنر، این فرهنگ و منش ایرانی را به سراسر دنیا ارائه می کند.

هنر سرگذشت هنرهای تجسمی ، شنیداری و کلامی یک هنرمند است . هنر طیف وسیعی از رشته ها را شامل می شود.  حال این  هنرمند یک انسان غارنشین باشد یا یک هنرمند در قرن بیست و یکم.

هنرمند قرن بیست و یکم با انسان غارنشین  چه فرقی دارد اگر از ابزار های  امروزی برای  رساندن هنر کهن ایرانی به آن سوی دنیا استفاده نکند؟

آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع      آتش آن است که در خرمن پروانه زدند

اگر هنرمندانی مثل میکل آنژ و پیکاسو  در کنار ما و عصر ما زندگی می کردند، مطمئنا  برای هنر خود وبسایتی داشتند. اگر شما هم یک وب سایت هنری برای معرفی هنر خود به جهانیان می خواهید، با ما همراه باشید.

شرکت طراحی اصفهان  دارای چندین سال  تجربه و با داشتن برنامه نویسان حرفه ای به شما کمک می کند تا وبسایت هنری خود را به راحتی راه اندازی کنید.

هرهنرمندی نیاز به دیده شدن دارد، نیاز به مطرح شدن و ارائه کارها  و سبک هنری خود دارد. کافی است با داشتن یک وبسایت هنری ،  اضافه کردن نمونه کارها  ، بیان ایده ها ، ابراز احساسات و نگرش ها وارد  دنیای حرفه ای یک هنرمند شوید. و از این پس شما را با سبک هنری خودتان بشناسند.

هوای هواداران خود را داشته باشید!

هرهنرمندی  طیفی از طرفداران خود را دارد ، جوان یا پیر ، دختر یا پسر ، هرکدام از طرفداران و هواداران شما  دوست دارند از آلبوم ها و کارهای جدیدتان خبردار شوند،  از اهداف و  برنامه های کاری تان آگاه شوند.

یا شما هنرمند عزیز برای اطلاع رسانی کنسرت ها و نمایشگاه های خود ، از طریق وبسایت خود با هواداران خود ارتباط بگیرید و فیدبک آن ها را با ایمیل دریافت کنید.

 

مدیرِ هنر خود باشید!

امروزه هر هنرمندی در شبکه های مجازی مثل اینستاگرام فعالیت دارد و خبر های خود را در انیستاگرام به اطلاع هواداران خود میگذارد. شما در سایت خود ابزار های پیشرفته تری برای  ارسال مطلب و مقاله های خود دارید. به راحتی می توانید لیست مقالات را مشاهده کرده و آنها را ویرایش یا حذف کنید.

زیبایی یک وبسایت هنری به گالری عکس و فیلم های آن است. اگر شما هم عکاسی دوست دارید و تصاویر هنری خود را با هواداران خود به اشتراک میگذارید، بهترین ابزار برای این کار، گالری تصاویر و فیلم های یک وبسایت هنری است که گروه طراحی اصفهان به زیباترین شکل ممکن آن را طراحی می نماید.

 

یک نمایشگاه آنلاین داشته باشید!

اگر شما هم از آن هنرمندانی هستید که هرزگای نمایشگاه تشکیل می دهید و با فروش کارهای هنری خود به درآمد میرسید و مقداری را هم بعنوان اجاره سالن و نمایشگاه می پردازید، باید بدانید که ، یک نمایشگاه آنلاین همیشه در وبسایت شما به راه است ، تا هر  کاربری که قصد داشتنش را داشته باشد فقط اراده کند، و با سفارش آنلاین  آن را داشته باشد!

امکانات وبسایت هنری (طراحی سایت هنری)

  • طراحی سایت صفحه معرفی (بیوگرافی)
  • طراحی سایت صفحه اخبار و مقالات هنری
  • طراحی سایت صفحه  سفارش کار
  • طراحی سایت صفحه  عضویت در سایت
  • طراحی سایت صفحه پرسش و پاسخ
  • طراحی سایت صفحه گالری تصاویر با ظاهر های متفاوت و کاملا داینامیک
  • طراحی سایت صفحه ارتباط با هنرمند

اگر شما هم  هنر مند هستید و  می خواهید هنر خود را با تکنولوژی همگام کرده تا به بیشترین سود و بازدهی برسید، با مشاوران  تیم طراحی اصفهان تماس بگیرید و یک  تجربه شیرین و به یادماندنی از  تلفیق هنر و تکنولوژی داشته باشید.

 

 

 

نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.