چند نوع وب سایت در دنیا وجود دارد و وب سایت من میتواند جزء کدام دسته قرار بگیرد؟

به صور کلی دو دسته وب سایت در دنیا وجود دارد که عبارتند از :

1- وب سایتهای استاتیک

در این وب سایتها کاربران تنها میتوانند محتویات داخل وب سایت را ببینند و به اصطلاح گونه ای دیگر از بروشور ولی ورژن اینترنتی آن میباشد. بسیاری از شرکتها که معمولا محصولاتشان دائما در حال تغییر نمیباشد یا بروز شدن وب سایت چندان برایشان چندان مهم نمیباشد معمولا این نوع از وب سایتها را سفارش میدهند. البته بعضی از قسمتهای وب سایت البته با پرداخت هزینه جداگانه و کمک شرکت قابل بروز رسانی میباشد. چنانچه میخواهید فقط در فضای اینترنت باشید تا مشتریان بهتر شما را بشناسند میتوانید چنین وب سایتهایی را سفارش دهید. البته نباید توقع داشت با داشتن چند صفحه وب سایت در فضای اینترنت بخواهیم رتبه خیلی خوبی در موتورهای جستجو داشته باشیم و بازدید چنین وب سایتهایی بالا باشد.

2- وب سایتهای داینامیک

در نقطه مقابل سایتهای استاتیک وب سایتهای داینامیک توسط خود صاحب وب سایت قابل بروز رسانی میباشد. این بروز رسانی میتواند شامل اضافه نمودن صفحه – دیدن سفارشات و افزودن محصولات و صدها امکانات دیگر که خود شما میتوانید آن را انتخاب نمایید. به طور خلاصه در چنین وب سایتهایی بعد از زمان طراحی وب سایتتان تنها برای رفع مشکلات احتمالی و سفارش بخشهای دیگر با شرکت در تماس خواهید بود چراکه خودتان میتوانید تمامی کارها را به صورت آنلاین و تنها با داشتن اینترنت در هر نقطه ای از جهان با ورود به بخش اصطلاحا کنترل پنل یا حساب مدیریت مشاهده و تغییر بدهید.
رتبه بسیار عالی و داشتن تعداد صفحات بسیار زیاد در فضای شبکه جهانی اینترنت میتواند از مهمترین مزیت چنین وب سایتهایی باشد.
چنانچه این سوالات را مطالعه فرمودید میتوانید نسبت به سفارش نوع وب سایت مطابق با خواسته هایتان یا گرفتن مشاوره تلفنی یا حضوری اقدام بفرمایید. همکاران ما در شرکت آذین وب منتظر شما هستند.

نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.