طراحی سایت اصفهان انتشارات

طراحی سایت در اصفهان انتشارات

طراحی سایت اصفهان انتشارات

عادت به مطالعه در بین افراد جامعه یکی از معیارهای توسعه فرهنگی است. یکی از فاکتورهای اثرگذار بر عادت به مطالعه و حوزه فرهنگ کتابخوانی، امکانات و فرصت‌هایی است که در این راستا در یک جامعه ایجاد شده یا رشد داده می‌شود.

طبق آمار مطالعات و تحقیقات سازمان ملی جوانان درباره کتابخوانی، 76 درصد از جوانان روزانه کمتر از 30 دقیقه مطالعه می‌کنند که از این میان، بیشتر از 70 درصد به مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی و بازاری می‌پردازند. بر اساس آمار سازمان اسناد ملی ایران، ژاپن در رده اول مطالعه جهان قرار دارد که میانگین مطالعه آن به‌طور متوسط 90 دقیقه در روز است.

طبق آمارهاي جهاني، آمريکايي ها ۲۰ دقيقه، انگليسي ها۵۵ دقيقه و ژاپني ها ۹۰ دقيقه از وقت خود را در شبانه روز به مطالعه  کتاب اختصاص مي دهند. بر اين اساس آماري که از سرانه  مطالعه  کتاب در ايران در کنار تمام نوسانات عددي(از ۲ دقيقه به ۱۵ دقيقه و آخرش ۱۸ دقيقه رسيد) تا حالا ارائه شده است، نشان مي دهد که ايرانيان تقريبا به ميزان آمريکايي ها به مطالعه  کتاب علاقه مند هستند.

یکی از مهم‌ ترین رویدادهای فرهنگی کشورها که تأثیر بسزایی در فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب دارد، برپایی سایت های معرفی کتاب های خوب و فروش آنلاین آن ها توسط انتشارات با تخفیف ها می باشد.

با داشتن سایت و طراحی زیبا و تولید محتوای خوب می توانید فروش انتشارات خود را افزایش دهید با تولید محتوا و پر بازدید شدن سایت خود می توانید کاربران خود را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

یک سایت برای کسب کار انتشارات می تواند یک بخش مقالات داشته باشد که با دسته بندی مناسب کاربران را تشویق به خواندن بیشتر مطالب سیات خود می کنید برای اینکه با کاربران خود تعامل داشته باشید ما برای شما در تمامی قسمت ها از جمله مقالات، معرفی کتاب های خوب، خرید کتاب یک بخش نظر سنجی قرار می دهیم که کاربران سایت شما بتوانند نظر خود را در مورد خرید کتاب، مقاله آموزشی، معرفی کتاب ثبت نمایند همچین ما برای شما یک قسمت معرفی کتاب توسط کاربران قرار می دهیم که کاربران سایت هم در معرفی کتاب های خوب کمک کنند.

ما برای شما یک قسمت فروش کتاب آنلاین قرار می دهیم با امکان سیستم انبار داری که به صورت خودکار پس خرید کتاب موجودی کسر شود.

 

شما می توانید با قرار دادن معرفی زندگینامه نویسندگان و ناشران برتر و برگزیده هم میتواند برای خوانندگاه مطالب وب سایت شما بسیار ویژه و مهم باشد که باعث افزایش بازدید سایت شما می شود.

معمولا در طراحی سایت اصفهان انتشاراتی این امکانات قرار داده می شود ولی اگر امکانات بیشتر و خاصی خواستید می توانید با ما تماس بگیرید:

 

  • طراحی سایت بخش فروش اینترنتی کتاب
  • طراحی سایت بخش فروش اینترنتی کتابها به صورت PDF
  • طراحی سایت بخش اخبار و مقالات در مورد کتابها و تاریخ نشر آنها
  • طراحی سایت بخش انتشار خلاصه ای از کتاب ها برای جذب مخاطبان بیشتر
  • طراحی سایت بخش بخش اسامی کتابهای پرفروش و اخباری مختصر در رابطه با آنها
  • فرم تماس با ما
  • فرم نظر سنجی برای تمامی مطالب از جمله مقالات، قسمت فروش کتاب ها
  • طراحی سایت بخش معرفی کتاب توسط کاربران سایت

همچنین چنانچه سوالی در هر زمینه داشتید میتوانید با اطلاعات تماسی که در صفحه تماس با ما می باشد تماس حاصل نموده.

بنابراین فرصت از دست رفته برای نداشتن یک وب سایت عالی را جبران نمایید یا اگر سایت شما مناسب و کاربردی نیست از طریق صفحه پیش فاکتور مراحل اولیه و مقدماتی برای را آغاز نمایید. تیم تخصصی آذین وب این تعهد را به شما مشتری گرامی میدهد تا با بالاترین کیفیت و به کارگیری از جدیدترین تکنولوژیها طراحی سایت املاک را طراحی نماید.

 

نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.