طراحی سایت اصفهان آموزشگاه

طراحی سایت اصفهان آموزشگاه

با توجه به رشد و توسعه روز افزون تجارت های مختلف از جمله آموزشگاه ها، قطعا و حتما نیاز های تبلیغاتی آنها نیز رو به تغییرات اساسی می باشد. روزگاری پیش شاید اگر قصد پیدا کردن یک آموزشگاه را داشتیم اولین چیزی که به ذهن میرسید روزنامه همشهری بود. بسیار برای آموزشگاه ها اهمیت داشت که در آن تبلیغات هم بالاتر از سایر رقبا قرار بگیرند که به همین دلیل برند همشهری به صورت تصادفی این چیدمان را انجام میداد. این سیاست در نوع خود شاید برای آن نوع خاص تبلیغات صحیح ترین باشد اما امروز دیگر کمتر کسی به تبلیغات سنتی بها میدهد. برای پیدا کردن یک دوره آموزشی معمولا اولین گزینه را گوگل میدانیم. بله! جستجو میکنیم و گزینه مورد نظر خود را پیدا میکنیم. اینجاست که یک وبسایت بسیار حائز اهمیت میشود. تقریبا کمتر آموزشگاهی است که در تهران فاقد وبسایت باشد.

ارائه آموزش و محتویات آموزشی در هر جا و زمان و مکانی برای استفاده کنندگان از آن بسیار مهم بوده است. مخصوصا که این اطلاعات گرانبها به صورت آنلاین ارائه گردد. در حال حاضر موسسات آموزشی بسیار زیادی در سطح تهران و شهرستانها در حال فعالیت میباشند که رقابت آنها نه تنها بر سر جذب بیشتر و ارائه سرویس های بهتر به دانشجویان میباشد , بلکه به ارائه سرویس های بهتر در فضای مجازی و وب سایت خودشان میباشد.
اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید و موسسه آموزشی شما هنوز گمنام می باشد و پول زیادی هم برای تبلیغات دوست ندارید که خرج کنید, داشتن یک وب سایت ایده آل و جذاب و دانشجو پسند را به شما توصیه میکنیم.  دانشجویان امروزه قبل از اینکه به صورت حضوری به موسسه ای بروند, با دیدن وب سایت آن موسسه آموزشی از روند کاری و سرفصل دروسی که در حال برگزاری آن هستند و قیمت های دروس اطلاع پیدا نموده و این حتی میتواند تنها ملاک تصمیم گیری برای آمدن به محل موسسه شما باشد.
با نداشتن یک وب سایت آموزشی تنها بسیاری از بازار هدف و مخاطبان خود را از دست نداده اید بلکه رقبای خود را خوشحال هم نموده اید و فرصت را برای آنها فراهم نموده اید. بنابراین هم اکنون حتی قبل از خواندن کامل این مقاله با کلیک بر روی همین لینک اقدام به گرفتن پیش فاکتور به صورت آنلاین بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای نمایید.

طراحی سایت اصفهان آموزشگاه

معمولا میتوانیم در وب سایت یک موسسه آموزشی سرویس های زیر را ارئه نماییم که عبارتند از :

  • معرفی آموزشگاه
  • نمایش برنامه زمان بندی کلاس ها
  • اعلام دوره های آموزشی و دسته بندی آنها و ارائه نسخه دانلود شدنی آن به کاربران آنلاین وب سایت
  • امکان ثبت نام به صورت آنلاین و دریافت شهریه توسط درگاه بانکی و …
  • امکان گرفتن آزمونها به صورت آنلاین و اعلام نتیجه آزمون در همان لحظه
  • ارائه کتابخانه به صورت آنلاین و گرفتن آبونماه برای استفاده از کتابها و و یا ختی فروش کتاب ها
  • نمایش اخبار و مقالات آموزشی در جهت بالا بردن کاربران و جذب بیشتر آنها
  • معرفی اساتید
  • صندوق شکایات
  • نظر سنجی
  • امکان صدور گواهینامه و اعلام نتایج

نمونه کارهای طراحی سایت اصفهان آموزشگاه

مطمئن باشید به دلیل وجود متن های بسیار زیاد و قابل جستجو در وب سایت شما, وب سایت رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا خواهید نمود و این میتواند رمز موفقیت برای شما و وب سایت شما باشد.
هدف اصلی جذب و جلب مخاطبان بیشتر و بالا بردن آمار ثبت نام و برگزاری کلاسها در موسسه آموزشی شما میباشد بنابراین لازمه آن در مرحله اول داشتن یک وب سایت ایده آل و مطالب جذاب می باشد.
مطمئن باشید هم اکنون اساتیدی که در موسسه شما مشغول تدریس هستند با دیدن عکس و رزومه و پروفایل شخصی خودشان در وب سایت خرسند خواهند شد و از کار کردن در موسسه شما به خود و شما افتخار میکنند. سعی کنید با داشتن وب سایت هم دانشجو و هم استاد را راضی نگه دارید تا سود شما از این راه افزایش پیدا نماید.
بنابراین اگر خواندن این مقاله شما را مجاب نمود که شروع به گرفتن یک پیش فاکتور آنلاین نمایید و لحظه ای که در هیچ وب سایتی آن را تجربه ننموده اید را داشته باشید میتوانید با کلیک بر روی همین لینک آن را به راحتی انجام دهید.
همچنین چنانچه سوالی در هر زمینه داشتید میتوانید با اطلاعات تماسی که در بالای وب سایت قرار دارد با ما تماس حاصل نموده.

نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.