گوگل در حال آپدیت الگوریتم پانداست

گوگل طی چند سال گذشته یک‌سره در حال افزایش کیفیت نتایج جست و جوی خود بوده است. به همین خاطر سالیانه حدود ۵۰۰ بار الگوریتم‌های خود را بروز می‌کند تا کاربران بهترین نتایج را بسته به عبارتی که جست‌وجو می‌کنند،‌ دریافت کنند. این آپدیت‌ها مقدار بسیار کمی از نتایج را در بر می‌گیرند و تاثیر خیلی زیادی نمی‌گذارند. اما در این بین آپدیت‌های بزرگتری هستند که گوگل آن‌ها را از قبل اعلام می‌کند و چندین بار مورد بررسی و تحقیق قرار می‌دهد تا آن‌ها را از نظر کارایی بررسی کند.

 

امروز Matt Cutts (مدیر بخش وب‌اسپم گوگل) اعلام کرد که گوگل در حال بروزرسانی الگوریتم پاندا به نسخه چهارم است. این الگوریتم هوشمندانه‌تر با سایت‌های اسپم مقابله می‌کند و قرار است تا بر نتایج غیر انگلیسی به صورت محسوس هم تاثیر بگذارد. این الگوریتم به صورت میانگین حدود ۷.۵٪ از نتایج جست‌وجوی انگلیسی را قاطعانه تحت تاثیر قرار می‌دهد و در طی زمان تاثیر خود را بیشتر می‌کند و عبارات بیشتری را تحت نظر قرار می‌دهد.

[IMG]

اگر در سایت خود از تکنیک‌های کلاه سیاه استفاده نکرده باشید و سایت شما معمولی و سالم به نظر برسد، این الگوریتم‌ها خیلی تفاوتی در مسیر شما ایجاد نمی‌کنند؛ اما اگر از تکنیک‌های کلاه سیاه استفاده می‌کنید (مثل خرید بک لینک) باید بدانید که همین الان ممکن است گوگل سایت شما را پنالایز کند. پس در جهت پاکسازی سایت خود قدم بردارید و لینک‌های غیرطبیعی، محتواهای اسپم، Keyword Stuffing و .. را از بین ببرید تا سایتتان خیلی آسیب نبیند.

منبع: یک ادمین

نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

  • طراحی
    9 سال, 10 ماه پیش
    موفق باشید. جالب بود

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.