طراحی سایت ارزان قیمت – طراحی وب سایت ارزان

طراحی سایتچرا آذین وب ؟ حتما بخوانید

چرا مرکز طراحی سایت آذین وب مناسب ترین انتخاب برای طراحی وب سایتهای شماست ؟

1 : طراحی وب سایت یک حرفه کاملا تخصصی می باشد و اگر طراحی سایت خود را به افراد غیر متخصص بسپارید هزینه و وقت خود را هدر داده اید . چون وب سایت های غیر حرفه ای علاوه بر اینکه بازدیدی برای سایت شما کسب نمی کنند باعث کاهش اعتبار شما نیز خواهند شد . مرکز طراحی وب سایت آذین وب با سالها تجربه و تیم متخصص کیفیت وب سایت های شما را تضمین می نماید .

2 : مرکز طراحی وب سایت آذین وب دارای تعداد بسیار زیادی نمونه کار در سراسر ایران و خارج از کشور می باشد . برای مشاهده نمونه کارها می توانید به صفحه ی نمونه کارها مراجعه نمایید .

3 : تعرفه های مرکز طراحی وب سایت آذین وب یک پنجم الی یک دهم تعرفه های سایر مراکز طراحی سایت است . تعداد سفارشات بالا و تجربه ی مرکز طراحی سایت آذین وب موجب گردیده تا با کاهش هزینه  و افزایش کیفیت خدماتی ارزنده به مشتریان ارائه دهد و موجب افزایش تعداد مشتریان خود شود .

4 : شرکت آذین وب فعالیتهای خود را مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک انجام می دهد . این مرکز بر خلاف سایر مراکز که توسط اشخاص اداره می شوند و معتبر نیستند یک شرکت کاملا معتبر با نام شرکت آذین اندیشه جهان به شماره ثبت 15072 می باشد . وب سایت ما در سایت ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران ثبت گردیده است و در طی سالهای اخیر تلاش زیادی در کسب اعتبار و اعتماد سازی در محیط وب نموده است .

همچنین در جهت افزایش اعتماد سازی و آسودگی خیال مشتریان هزینه طراحی پس از پایان کار و تحویل وب سایت دریافت می گردد و در ابتدای کار فقط وجه کمی بابت تایید سفارش و اطمینان از قطعی بودن سفارش اخذ می شود

5 : تفاوت ما با سایر مراکزی که شعار آنها ارزان بودن قیمت میباشد در این است که اکثر این مراکز بسته هایی را برای شما آماده می کنند و آن را با هزینه ی نسبتا کمی به شما می فروشند و شما حق انتخابی در طرح و قالب و امکانات و سایر موارد دیگر سایت خود نخواهید داشت . اما مرکز طراحی وب سایت آذین وب سایت درخواستی شما که کاملا از نظر قالب و گرافیک و امکانات و … طبق درخواست شماست را با هزینه ای حتی کمتر از این مراکز طراحی می نماید و این وجه تمایز مرکز طراحی وب سایت آذین وب با سایر مراکز است.

نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.