معرفی نسخه جدید bootstrap – bootstrap 3

نگاهی سریع به ویژگی های جدید Bootsrap 3

اگر به طراحی وب سایت علاقه دارید و همچنین وقت و خلاقیت کافی برای انجام این کار ندارید، فریم ورک Bootstrap را به شما پیشنهاد می کنیم. این فریم ورک با بهره گیری از یک سری قالب های آماده به شما در طراحی هر چه سریعتر وب سایتتان کمک می کند. تا کنون 2 نسخه از این فریم ورک منتشر شده است و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. اما به تازگی نسخه 3.0 از این فریم ورک با تغییرات گسترده ای نسبت به نسخه های پیشین ارائه شده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

%image_alt%

Bootstrap یک فریم ورک Front-end معروف و پرطرفدار برای طراحی قالب وب سایت می باشد که توسط توییتر و @mdo و @fat  تولید شده است. به تازگی نسخه جدید این فریم ورک معرفی شده است و پیش نمایش نسخه 3.0 هم اکنون در این لینک در دسترس است.

در این نسخه شاهد بهبود هایی در طراحی Responsive باید باشید.

البته بخش های بسیار دیگری در این نسخه جدید تغییر کرده است. بطور مثال در این نسخه جدید اولویت بر روی دستگاه های قابل حمل گذاشته شده است و تمرکز این نسخه بر روی این است که قالب طراحی شده از ابتدا بر روی دستگاه های قابل حمل به خوبی نمایش داده شود. در نسخه های قبلی طراح مجبور بود پس از طراحی اولیه قالب، برای دستگاه های قابل حمل نیز از قالب های مخصوص استفاده کند، اما در نسخه جدید، این قالب ها در هسته کد CSS جایگزین شده اند و به جای اینکه مجبور باشید در چند فایل مختلف دنبال آن قالب ها بگردید، اکنون در کتابخانه اصلی در دسترس هستند.

شاید تعجب کنید که چرا در این نسخه بر دستگاه های قابل حمل توجه ویژه ای شده است. علت این توجه، رشد بسیار سریع استفاده از دستگاه های قابل حمل است و این در نظر داشتن این اولویت برای آینده وب بسیار مهم است.

در این لینک می توانید پیش نمایش این نسخه را مشاهده کنید و برای اینکه مطمئن شوید، این گالری از وب سایت هایی که بر پایه Bootstrap ساخته شده اند را نیز مشاهده کنید.

نویسنده مطلب
علی پامناری

دیدگاه کاربران

این وب سایت متعلق است به آذین وب (طراحی سایت در اصفهان) و تمامی حقوق آن محفوظ است.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.